menusearch
elmopazhoheshnews.ir

کارت شرکت در آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری ۳۰ بهمن منتشر می‌شود

جستجو
شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵:۴۸:۵۲
۱۴۰۲/۱۱/۲۵ چهارشنبه
(0)
(0)
کارت شرکت در آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری ۳۰ بهمن منتشر می‌شود
کارت شرکت در آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری ۳۰ بهمن منتشر می‌شود

معاون آزمون‌های سازمان سنجش از انتشار کارت شرکت در آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری (نیمه‌متمرکز) Ph.D»» سال ۱۴۰۳ از روز دوشنبه ۳۰ بهمن در سایت سازمان سنجش آموزش کشور خبر داد.

 

به گزارش پایگاه علم و پژوهش نیوز، علی صدر با اعلام این خبر گفت: آزمون ورودی مقطع کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ در صبح و بعدازظهر روز جمعه ۴ اسفند ماه سال جاری و آزمون مقطع دکتری (نیمه‌متمرکز) Ph.D»» سال ۱۴۰۳ بعدازظهر روز جمعه ۴ اسفند ماه بر اساس اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در این آزمون‌ها برگزار خواهد شد.

وی در مورد جزییات برگزاری آزمون کارشناسی ارشد و دکتری سال ۱۴۰۳، گفت: کارت شرکت در این آزمون‌ها از روز دوشنبه ۳۰ بهمن ماه بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت.

صدر افزود: داوطلبان لازم است بر اساس مشخصات شناسنامه‌ای و مشخصات ثبت‌نامی شامل شماره پرونده و کد رهگیری نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

معاون آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور افزود: آن دسته از داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد که علاوه بر کدرشته امتحانی اصلی متقاضی شرکت در رشته امتحانی دوم نیز بوده‌اند نیز باید کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی دوم خود را نیز دریافت و پرینت کنند و به آدرس حوزه امتحانی مندرج بر روی کارت مراجعه کنند. زمان برگزاری آزمون رشته‌های شناور بعدازظهر روز جمعه به تاریخ ۴ اسفند ماه است.

وی افزود: ضرورت دارد داوطلبان برای اطلاع از جزییات دریافت کارت و برگزاری آزمون، اطلاعیه‌های منتشر شده در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور را به دقت مطالعه کنند.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
هدر سایت
انتشارات چتر اندیشه
پایگاه خبری علم و پژوهش نیوز
آخرین اخبار