menusearch
elmopazhoheshnews.ir

چگونه در تابستان برای شروع مدارس آماده شویم؟

جستجو
شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۱:۳۱:۲۹
۱۴۰۲/۴/۲۸ چهارشنبه
(0)
(0)
چگونه در تابستان برای شروع مدارس آماده شویم؟
چگونه در تابستان برای شروع مدارس آماده شویم؟

مدارس در بیشتر مناطق جهان در اواخر تابستان و اوایل پائیز بازگشایی می‌شوند و در این میان والدین و دانش آموزان باید در روزهای پیش از شروع مدارس خود را برای این موضوع آماده کنند.

 

به گزارش پایگاه علم و پژوهش نیوز و به نقل از سیناپرس، بر اساس یک نظرسنجی جدید انجام شده از هزار والدین دارای کودکان بین ۵ تا ۱۷ سال و هزار مربی مدارس، مشخص شد از هر سه معلم، دو معلم در تابستان کلاس درس خود را از دست می‌دهند. با این حال، فقط معلمان نیستند که منتظر شروع مدرسه بوده و تحقیقات نشان می‌دهد که ۵۸ درصد از والدین مشتاقانه منتظر شروع سال تحصیلی جدید هستند و ۶۶ درصد افراد نیز پیش بینی می‌کنند که سال جدید تحصیلی بهتر از سال گذشته باشد.

در این میان به طور متوسط، والدین ۲۲۵ دلار را برای خرید در مدرسه کنار می‌گذارند، با این حال نیمی از والدین همچنان نگران تهیه لوازم مدرسه ای هستند که می‌خواهند برای فرزندشان بخرند.

پنج درصد از والدین پیش‌بینی می‌کنند که تمام خرید های مورد نیاز فرزند خود را در مدرسه فقط به صورت آنلاین انجام ‌دهند و ۹۵ درصد آن ‌ها برنامه‌ ریزی می‌کنند که هم به صورت آنلاین و هم از فروشگاه‌ ها خرید کنند.

این نظرسنجی نشان داد که ۳۹ درصد از والدین قصد داشتند تا قبل از پایان مرداد خرید های بازگشت به مدرسه را برای فرزندشان آغاز کنند.

کارشناسان در این رابطه معتقدند در حالی که به نظر می‌ رسد تعطیلات تابستانی تازه شروع شده است، واقعیت این است که بسیاری از والدین و معلمان از قبل منتظر بوده و در حال برنامه‌ ریزی برای سال تحصیلی آینده هستند. به طور کلی شروع زودتر خرید برای مدرسه به معنای زمان بیشتری برای یافتن محصولات مناسب با قیمت مناسب است.

این نظرسنجی همچنین افکار والدین و معلمان را در مورد نحوه گذراندن سال تحصیلی گذشته بررسی کرده و نشان داد که از هر ۱۰ پاسخ دهنده، هفت نفر معتقدند که تجربه‌ آنها یا خانواده ‌شان در کل مثبت بوده است.

بسیاری از والدین گفتند که سال تحصیلی گذشته برایشان موفقیت آمیز بود زیرا فرزندشان نمرات خوبی دریافت کرده و مهارت هایی را آموختند که به‌ آنها در خارج از کلاس کمک می‌کند.

به هر حال آن چه دارای اهمیت بسیار زیادی است، این مساله است که والدین، دانش آموزان و معلمان همگی باید در طول تابستان خود را برای سال تحصیلی جدید آماده کرده و همه برنامه ریزی ها را برای روزهای پایانی تابستان نگذارند.

مترجم: نداجوادهراتی

منبع: studyfinds

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
هدر سایت
انتشارات چتر اندیشه
پایگاه خبری علم و پژوهش نیوز
آخرین اخبار