menusearch
elmopazhoheshnews.ir

پذیرش بیش از یک میلیون و ۱۴۰ هزار نفر در مراکز اقامتی آموزش و پرورش

جستجو
دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۲۱:۳۳:۳۸
۱۴۰۳/۱/۱۲ یکشنبه
(0)
(0)
پذیرش بیش از یک میلیون و ۱۴۰ هزار نفر در مراکز اقامتی آموزش و پرورش
پذیرش بیش از یک میلیون و ۱۴۰ هزار نفر در مراکز اقامتی آموزش و پرورش

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در طرح اسکان نوروزی فرهنگیان تا ۹ صبح امروز (۱۱ فروردین) یک میلیون و ۱۴۰ هزار و ۶۷ «نفر - روز» در کل کشور در مراکز اقامتی آموزش و پرورش پذیرش شده‌اند، گفت: استان فارس با ۱۷۸ هزار و ۱۳ «نفر - روز» پذیرش، همچنان بیشترین اسکان نوروزی فرهنگیان را از آن خود کرده است.

 

به گزارش پایگاه علم و پژوهش نیوز و به نقل از حبرگزاری دانشجو، مهدی نیک‌فر، مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه ۱۳۹ هزار و ۵۲۱ خانوار یعنی حدود ۹۲۵ هزار و ۷۲۷ نفر در مراکز اقامتی ۳۲ استان کشور پذیرش شده‌اند، گفت: ۷۶ هزار و ۶۹۷ اتاق فعال است و ۱۳ هزار و ۶۰۷ مدرسه تا به امروز در طرح نوروزی، پذیرش فرهنگیان را انجام داده‌اند.

وی با بیان اینکه استان فارس با ۱۷۸ هزار و ۱۳ نفر روز پذیرش، بیشترین آمار اسکان را به خود اختصاص داده است، افزود: پس از آن نیز استان‌های اصفهان، خوزستان، بوشهر و خراسان رضوی به ترتیب بیشترین آمار اسکان را تا به امروز داشته‌اند.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه طرح اسکان موقت فرهنگیان از ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده است و تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد، افزود: ۶۷ هزار و چهار مدرسه، ۶۱ هزار و ۴۵۱ کلاس درس، ۴۲۴ مرکز آموزشی رفاهی، ۳۰۰ اردوگاه (۳۰۰۰ سوئیت) و ۵۰ مرکز پردیس دانشگاه فرهنگیان (۲ هزار خوابگاه) با ۲۰ هزار و ۱۵۸ عامل اجرایی برای طرح نوروزی ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده است.

نیک‌فر پیش بینی کرد که ۴۲۰ هزار خانوار یعنی یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از مراکز اقامتی موقت آموزش و پرورش کل کشور در نوروز امسال استفاده کنند.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
هدر سایت
انتشارات چتر اندیشه
پایگاه خبری علم و پژوهش نیوز
آخرین اخبار