menusearch
elmopazhoheshnews.ir

ویژگی‌های جدید به «چت جی‌پی‌تی» اضافه می‌شود

جستجو
دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۲:۳۴:۵۹
۱۴۰۲/۵/۱۵ یکشنبه
(0)
(0)
ویژگی‌های جدید به «چت جی‌پی‌تی» اضافه می‌شود
ویژگی‌های جدید به «چت جی‌پی‌تی» اضافه می‌شود

«اوپن‌ای‌آی» از ویژگی‌های جدیدی برای پربارتر کردن «چت جی‌پی‌تی» خبر داده است که در طول هفته آینده در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

 

به گزارش پایگاه علم و پژوهش نیوز، «اوپن‌ای‌آی» (OpenAI) از ویژگی‌های جدیدی برای پربارتر کردن «چت جی‌پی‌تی» (chatGPT) خبر داده است. انتظار می‌رود ویژگی‌های جدید در طول هفته در اختیار کاربران قرار گیرد.

ویژگی‌های جدید به این چت‌بات اجازه می‌دهد تا در پایین پاسخ‌های خود، دنبال کننده‌های پیشنهادی را نشان دهد. این ویژگی‌ها توسط این شرکت از طریق یک توییت در اکانت رسمی توییتر آن اعلام شد. اوپن‌ای‌آی در توییت خود اعلام کرد که مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌های کوچک را منتشر می‌کند که تجربه چت‌بات را بهبود می‌بخشد. به گفته این شرکت این ویژگی‌ها طی هفته آینده ارسال خواهند شد. ویژگی‌های جدید شامل مثال‌های سریع، پاسخ‌های پیشنهادی، «چت جی‌پی‌تی-۴» (GPT - ۴) به صورت پیش‌فرض، آپلود چندین فایل، ورود به سیستم و میانبر‌های صفحه کلید است.

کاربران اکنون می‌توانند نمونه‌هایی از درخواست‌ها را ببینند تا به آن‌ها کمک کند درخواست‌های خود را بهتر تنظیم کنند. این کار جایگزین صفحه خالی می‌شود و به کاربران کمک می‌کند تا شروع به کار کنند. ویژگی پاسخ‌های پیشنهادی به کاربران راحتی بیشتری می‌دهد. با این ویژگی، حالا چت جی‌پی‌تی راه‌های مرتبط را برای ادامه مکالمه پیشنهاد می‌دهد.

ویژگی جالب دیگر این است که چت جی‌پی‌تی-۴ به صورت پیش‌فرض تنظیم شده اس که پیش‌تر چت جی‌پی‌تی-۳.۵ را به صورت پیش‌فرض برای کاربران پلاس ارائه کرده بود و آن‌ها برای دسترسی به آن باید به چت جی‌پی‌تی-۴ متوسل می‌شدند. به گفته اوپن‌ای‌آی، با آخرین به روزرسانی، چت جی‌پی‌تی-۴ اکنون به صورت پیش‌فرض خواهد بود.

علاوه بر این، کاربران می‌توانند از چت جی‌پی‌تی نهایت استفاده را ببرند چرا که این چت‌بات به آن‌ها اجازه آپلود چندین فایل را خواهد داد. چت جی‌پی‌تی اکنون داده‌ها را تجزیه وتحلیل می‌کند و دیدگاه‌هایی را در میان فایل‌های متعدد ایجاد می‌کند. با این حال، لازم به ذکر است که این ویژگی با کد اینترپرایز بتا برای تمام کاربران پلاس در دسترس خواهد بود.

اوپن‌ای‌آی گفته است که به روزرسانی جدید آن به کاربران اجازه می‌دهد مدت زمان بیشتری در سیستم باقی بمانند. این شرکت اعلام کرد که کاربران دیگر هر دو هفته یک بار از حساب‌های خود خارج نخواهند شد. ۷ وب سایتی که به شما اجازه دسترسی رایگان به جی‌پی‌تی-۴ را می‌دهند.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
هدر سایت
انتشارات چتر اندیشه
پایگاه خبری علم و پژوهش نیوز
آخرین اخبار