menusearch
elmopazhoheshnews.ir

نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت برگزار شد+ آیین نکوداشت استاد مرحوم دکتر عادل آذر

جستجو
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۱:۱۸:۱۵
۱۴۰۱/۱۲/۱۳ شنبه
(0)
(0)
نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت برگزار شد+ آیین نکوداشت استاد مرحوم دکتر عادل آذر
نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت برگزار شد+  آیین نکوداشت استاد مرحوم دکتر عادل آذر

نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت با هدف اشاعه دیدگاه‌ها، نظریه‌ها و یافته‌های پژوهشی داخلی و خارجی در حوزه‌های مدیریت و طرح تجارب برتر سازمان‌ها، در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه علم و پژوهش نیوز، سیدحمید خداداد حسینی رییس نوزدهمین دوره کنفرانس بین‌المللی مدیریت با توضیحاتی درباره این کنفرانس اظهار داشت: انجمن علوم مدیریت ایران در راستای اهداف و رسالت خود، متولی برگزاری کنفرانس بین‌‍المللی به منظور اشاعه دیدگاه‌ها، نظریه‌ها و یافته‌های پژوهشی داخلی و خارجی در حوزه‌های مدیریت و طرح تجارب برتر سازمان‌ها و پاسخگویی به پرسش‌ها، ابهامات و مشکلات و چالش‌های پیش‌روی دست اندرکاران در شرایط کنونی کشور، هر ساله نسبت به برگزاری این کنفرانس با مشارکت و همگرایی دانشگاه‌های معتبر در سطح کشور اقدام می‌کند. وی افزود: نوزدهمین کنفرانس در سال جاری با محوریت مدیریت و توسعه دانش‌بنیان کسب و کار‌ها با همکاری دانشگاه تربیت مدرس و دانشگاه امام صادق (ع) و با حضور اساتید و دانشجویان و صاحب‌نظران علم مدیریت در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.

عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس تصریح کرد: این کنفرانس در قالب ۷ کمیته تخصصی شامل مدیریت منابع انسانی، مدیریت راهبردی، مسئولیت اجتماعی و اخلاق کسب و کار، بازاریابی، حکمرانی و خط مشی گذاری، گردشگری و مدیریت تولید و عملیات و تصمیم گیری، سازمان‌دهی شده و بیش از ۱۰۰ عضو هیئت علمی از دانشگا‌های معتبر به عنوان اعضای این کمیته‌های تخصصی فعال هستند.

وی خاطرنشان کرد: آیین نکوداشت استاد مرحوم، عادل آذر عضو هیئت علمی فقید دانشگاه تربیت مدرس از دیگر برنامه‌های نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت بود.

 
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
هدر سایت
انتشارات چتر اندیشه
پایگاه خبری علم و پژوهش نیوز
آخرین اخبار