menusearch
elmopazhoheshnews.ir

نحوه جذب مدرسان خبره در دانشگاه جامع علمی کاربردی

جستجو
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۴:۵۱:۵۰
۱۴۰۱/۲/۲۵ یکشنبه
(0)
(0)
نحوه جذب مدرسان خبره در دانشگاه جامع علمی کاربردی
نحوه جذب مدرسان خبره در دانشگاه جامع علمی کاربردی

به گزارش پایگاه علم و پژوهش نیوز و به نقل از خبرگزاری مهر، اصغر کشتکا با اشاره به مدرسان خبره دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: در دانشگاه جامع علمی کاربردی آموزش توسط مدرسان انجام می‌شود، مدرسان با دانشگاه قرارداد استخدامی ندارند و به عنوان حق التدریس با دانشگاه همکاری می‌کنند، اما صلاحیت علمی و عمومی آنها طبق آئین نامه جذب باید بررسی شود در صورت تأیید و دریافت مجوز تدریس مشغول به فعالیت می‌شوند.

وی ادامه داد: در حال حاضر حدود ۳۳ الی ۳۴ هزار مدرس در ۹۱۷ رشته و ۵۷۰ مرکز دانشگاه جامع علمی کاربردی در حال فعالیت هستند، از تعداد ۳۳ الی ۳۴ هزار مدرس دانشگاه، حدود ۲ هزار نفر مدرس خبره هستند، خبره یعنی ممکن است مدرک کارشناسی ارشد و یا دکتری نداشته باشند ولی در رشته خود متبحر هستند.

سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: این مدرسان از طریق غیر فراخوان مدرسان، جذب می‌شوند خود دانشگاه این مدرسان را شناسایی و جذب می‌کند.

وی افزود: با این حال اگر متقاضیان مراجعه کنند و دانشگاه به آنها نیاز داشته باشد، پرونده آنها تشکیل شده و فعالیت‌های مربوط به ارزیابی آنها شروع می‌شود و سپس برای تأیید به هیأت ممیزه دانشگاه ارسال می‌شود تا به عنوان استاد و یا مدرس خبره نظام علمی کاربردی وارد سیستم شوند.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
هدر سایت
انتشارات چتر اندیشه
پایگاه خبری علم و پژوهش نیوز
آخرین اخبار