menusearch
elmopazhoheshnews.ir

نحوه جذب دانشجویان دانشگاه آزاد در طرح «مهارت‌یار» اعلام شد

جستجو
دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۹:۵۷:۲
۱۴۰۲/۷/۲۶ چهارشنبه
(0)
(0)
نحوه جذب دانشجویان دانشگاه آزاد در طرح «مهارت‌یار» اعلام شد
نحوه جذب دانشجویان دانشگاه آزاد در طرح «مهارت‌یار» اعلام شد

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان از فراخوان جذب دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در سامانه مهارت یار خبر داد.

 

به گزارش پایگاه علم و پژوهش نیوز، حامد حسن‌پور رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: طرح «سامانه مهارت‌یار» توسط معاونت علوم تربیتی و مهارتی و باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود و ویژه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکتری است.

وی افزود: در این طرح دانشجویان مقاطع کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکتری دانشگاه آزاد اسلامی که مسلط به یک یا چند مهارت هستند می‌توانند با ورود به سایت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان به نشانی https://bpj.iau.ir/ برای ثبت‌نام و بارگذاری مدارک لازم اقدام کنند.

دبیر هیئت امنای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی، ارتقای نظام تعاملی استاد دانشجو، ارتقای کیفیت آموزش‌های مهارتی، شناسایی و سرمایه‌گذاری در حوزه نیروی انسانی مستعد، تربیت استاد ماهر، افزایش سطح توانمندی‌های مهارتی دانشجویان در عرصه‌های مختلف را از اهداف طرح مهارت‌یار عنوان کرد و گفت: معاونت علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی از دانشجویانی که حائز شرایط لازم باشند به‌عنوان مهارت‌یار در این طرح استفاده خواهد کرد.

حسن‌پورمتذکر شد: دانشجویان دارای گواهینامه معتبر از سازمان آموزش فنی حرفه‌ای کشور یا مرکز بین‌المللی مورد تأیید یا دارای تجربه و سوابق در فعالیت‌های صنعتی و خدماتی و یا مشارکت‌کننده در رویداد‌ها و مسابقات ملی و بین‌المللی مهارتی می‌توانند در فراخوان فوق شرکت کنند.

وی یادآور شد: ثبت‌نام از ۲۵ مهر در سامانه مهارت‌یار آغاز شده و تا ۵ آبان‌ امسال ادامه دارد و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۴۴۸۶۵۱۸۹، ۴۴۸۶۵۶۸۶، ۴۴۸۶۵۲۳۸ و ۴۴۸۶۵۲۳۳ تماس بگیرند.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
هدر سایت
انتشارات چتر اندیشه
پایگاه خبری علم و پژوهش نیوز
آخرین اخبار