menusearch
elmopazhoheshnews.ir

نتایج قرعه‌کشی عتبات دانشگاهیان اعلام شد

جستجو
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۲:۱۸:۴۴
۱۴۰۱/۱۱/۲ یکشنبه
(0)
(0)
نتایج قرعه‌کشی عتبات دانشگاهیان اعلام شد
نتایج قرعه‌کشی عتبات دانشگاهیان اعلام شد

قرعه کشی از میان دانشگاهیان متقاضی تشرف به عتبات عالیات، به صورت اینترنتی انجام و نتایج آن از سایت لبیک اعلام شد.

 

به گزارش پایگاه علم و پژوهش نیوز، به نقل از ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، حجت الاسلام مرتضی مطهری پور، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: ثبت نام بیست و سومین دوره عتبات دانشگاهیان از ۲۲ دی آغاز و تا روز پنج شنبه ۲۹ دی ماه در سایت لبیک ادامه داشت و در این مدت۵۰۰۷۲ نفر از دانشگاهیان کشور با مراجعه به سایت labbayk.ir نسبت به ثبت نام اقدام نمودند.
حجت الاسلام مطهری پور افزود: قرعه کشی از میان دانشگاهیان متقاضی تشرف به عتبات عالیات، به صورت اینترنتی انجام و نتایج آن در سایت لبیک اعلام شد. بیشترین تعداد ثبت نام کنندگان این دوره به دانشجویان متاهل، دختران و پسران دانشجو اختصاص دارد.
وی ادامه داد: دانشگاهیانی که برای اعزام به عتبات ثبت‌نام کردند، می‌توانند با مراجعه به لینک اعلام نتایج در سایت لبیک و با استفاده از کد ملی خود از نتایج قرعه‌کشی با خبر شده و وضعیت خود را مشاهده کنند.
مطهری پور گفت: پذیرفته شدگان به دو صورت اصلی و ذخیره اعلام شده‌اند که اسامی آن‌ها در سامانه جامع عتبات دانشگاهیان قابل مشاهده است.
رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:اعزام دانشگاهیان در بیست و سومین دوره به عتبات عالیات از هفته دوم بهمن ماه مصادف با ایام پر خیر و برکت ماه رجب آغاز و تا قبل از آغاز ماه مبارک رمضان به پایان خواهد رسید.
امیدواریم زائرین دانشگاهی از فیوضات و برکات معنوی این ماه‌های شریف در جوار حرم اهل بیت (علیهم السلام) بهره‌مند شوند.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
هدر سایت
انتشارات چتر اندیشه
پایگاه خبری علم و پژوهش نیوز
آخرین اخبار