menusearch
elmopazhoheshnews.ir

نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۲۶ مرداد اعلام می‌شود

جستجو
شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۴:۴۶:۱۸
۱۴۰۲/۵/۱۲ پنج شنبه
(0)
(0)
نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۲۶ مرداد اعلام می‌شود
نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۲۶ مرداد اعلام می‌شود

آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش ویژه شغل دبیری و هنرآموز صبح امروز با حضور بیش از ۳۰۰ هزار داوطلب برگزار شد و نتیجه آن تا ۲۶ مرداد اعلام می‌شود.

 

به گزارش پایگاه علم و پژوهش نیوز و به نقل از خبرگزاری آنا، نام‌نویسی در آزمون «دبیری» و «هنرآموزی» وزارت آموزش‌وپرورش از روز شنبه (۲۷، خرداد) آغاز شد و تا روز شنبه (۳ تیر) ادامه یافت.

آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش ویژه شغل دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۲ با حضور ۳۲۵ هزار و ۶۹۸ داوطلب صبح امروز ۱۲ مرداد ساعت ۷:۳۰ برگزار شد و نتیجه آن تا ۲۶ مرداد اعلام می‌شود، از این تعداد ۲۲ هزار و ۱۸۴ متقاضی یعنی ۱۸ هزار و ۸۸۷ نفر برای ۱۲ رشته دبیری ۳۳۹۷ نفر برای ۱۷ رشته هنرآموز جذب آموزش‌وپرورش می‌شوند.

گفتنی است؛ ۷۰ درصد یعنی ۲۲۲ هزار و ۱۴۱ نفر از شرکت‌کنندگان آزمون امروز را زنان و ۱۰۳ هزار و ۵۵۷ نفر یعنی نزدیک به ۳۰ درصد را مردان تشکیل دادند.

به تفکیک می‌توان گفت امروز ۲۷۴ هزار و ۲۶۵ نفر برای دبیری و ۵۱ هزار و ۴۳۳ نفر برای هنرآموزی شرکت کرده بودند که بیشترین آمار شرکت‌کنندگان از استان خراسان رضوی و کمترین آمار مربوط به استان سمنان بوده است.

در حال حاضر مرحله اول آزمون یعنی بخش کتبی با سهم ۶۰ درصدی با منابع مشخص در بخش عمومی و بخش تخصصی - که پیش‌تر در دفترچه آزمون اعلام شده بود - برگزار شد که به گفته مسئولان منابع شایستگی‌های اختصاصی از کتب درسی و راهنمای کتب معلم به منظور آشنایی اولیه با منابع و ظرافت‌های معلمی پیش از ورود به فرآیند آزمون انتخاب شده بود.

با اعلام نتایج مرحله آزمون کتبی و مشخص شدن اسامی چند برابر ظرفیت، مرحله ارزیابی تکمیلی به منظور اعلام نتایج نهایی در شهریور صورت می‌گیرد که فرآیند آن نیز متعاقباً اعلام می‌شود.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
هدر سایت
انتشارات چتر اندیشه
پایگاه خبری علم و پژوهش نیوز
آخرین اخبار