menusearch
elmopazhoheshnews.ir

میزبانی ۴۰۵ مرکز خانه معلم از فرهنگیان در نوروز

جستجو
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۴:۲۸:۲۴
۱۴۰۱/۱۲/۲۳ سه شنبه
(0)
(0)
میزبانی ۴۰۵ مرکز خانه معلم از فرهنگیان در نوروز
میزبانی ۴۰۵ مرکز خانه معلم از فرهنگیان در نوروز

اداره کل پشتیبانی و رفاه وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: ۴۰۵ مرکز خانه معلم برای میزبانی فرهنگیان در نوروز آماده شده است و پیش بینی می‌شود در نوروز ۱۴۰۲ ستاد اسکان فرهنگیان با رشد ۲۰ درصدی مسافر نوروزی روبرو شود.

 

به گزارش پایگاه علم و پژوهش نیوز، اداره کل پشتیبانی و رفاه وزارت آموزش و پرورش با تشریح برنامه‌های ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان اعلام کرد برای میزبانی شایسته از فرهنگیان در تعطیلات نوروزی تمهید مقدمات شده است و با بالا بردن ظرفیت‌ها و بهروری از امکانات موجود با افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت پذیرش مسافران نوروزی برنامه ریزی شده است.

سامانه پذیرش اسکان موقت نوروزی فرهنگیان از بیستم ویک اسفند ماه در ساعت ۱۵ فعال است و در همین راستا در ادارات آموزش و پرورش سراسر کشور ستاد استقبال از مسافران نوروزی و فرهنگیان پیش بینی شده است.

ستاد اسکان نوروزی استان‌ها برای تسهیل و دسترسی آسان مسافران نوروزی به نقاط مختلف استان، بسته‌های فرهنگی در اختیار فرهنگیان عزیز قرار می‌دهند تا نسبت به اطلاعات موجود مسافران عزیز برنامه ریزی بهتری داشته باشند.

شایان ذکر است سامانه اسکان فرهنگیان جهت رزرو مراکز خانه معلم و دیگر مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان به آدرس eskan.medu.ir معرفی شده است.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
هدر سایت
انتشارات چتر اندیشه
پایگاه خبری علم و پژوهش نیوز
آخرین اخبار