menusearch
elmopazhoheshnews.ir

معرفی دستاوردهای نانویی استارت‌آپ‌ها و شرکت‌ها در هفته نانویی

جستجو
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۴:۸:۳۲
۱۴۰۱/۴/۱ چهارشنبه
(0)
(0)
معرفی دستاوردهای نانویی استارت‌آپ‌ها و شرکت‌ها در هفته نانویی
معرفی دستاوردهای نانویی استارت‌آپ‌ها و شرکت‌ها در هفته نانویی
به گزارش پایگاه علم و پژوهش نیوز و به نقل از خبرگزاری آنا، به منظور آشنایی هرچه بیشتر دانشجویان و جامعه دانشگاهی با فناوری نانو، بنیاد آموزش فناوری نانو هر ساله یک هفته خاص از سال را برای ترویج و آموزش متمرکز فناوری نانو در دانشگاه‌ها تعیین می‌کند. در طول هفته نانو نهادهای ترویجی فناوری نانو در سراسر کشور با برگزاری متمرکز برنامه‌های ترویجی و آموزشی متنوع از حمایت‌های بنیاد آموزش نانو بهره‌مند شدند و با ارائه گزارش فعالیت‌های خود با یکدیگر به رقابت پرداختند.
 
هدف از برگزاری هفته‌ نانو فراهم‌سازی و تقویت زیر ساخت‌های لازم برای توسعه‌ فعالیت‌های دانشجویی در زمینه توسعه فناوری با رویکرد متمرکز در سال به منظور آشنایی و بهره‌مندی از سرمایه انسانی، ارتقای صنایع با به‌کارگیری فناوری نانو و گسترش بازار آن بود که خوشبختانه محوریت فعالیت‌های گفته‌شده در راستای ترویج و جذب افراد به سمت فناوری نانو صورت گرفت.
 
پس از دوسال وقفه در برگزاری رویداد هفته نانو به دلیل شیوع ویروس کرونا و غیرحضوری‌شدن دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی کشور این رویداد برگزار شد و طی آن ۳۸ نهاد ترویجی فناوری نانو از سراسر کشور حضور داشتند و دانشجویان در ۵۱ رویداد مشارکت داشتند.
 
در این رویداد بیش از ۵۳۰۰ نفر از طریق همایش‌ها، نمایشگاه محصولات و کتب فناوری نانو، مسابقات دانشجویی، تقدیر از مشاهیر و اساتید حوزه نانو فناوری، سمینارهای آموزشی ترویجی و بازدید از صنایع نانویی کشور آشنا شدند.
 
همچنین نمایشگاهی از محصولات فناوری نانو در سطح کشور از دستاوردهای دانشجویی و استارت‌آپ‌ها با حضور مسئولین بنیاد آموزش و ستاد ویژه توسعه فناوری نانو برپا شد.
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
هدر سایت
انتشارات چتر اندیشه
پایگاه خبری علم و پژوهش نیوز
آخرین اخبار