menusearch
elmopazhoheshnews.ir

مجوز جذب دانشجوی ارشد در ۱۶مرکز پیام نور صادر شد

جستجو
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۸:۵۵:۳۴
۱۴۰۲/۳/۶ شنبه
(0)
(0)
مجوز جذب دانشجوی ارشد در ۱۶مرکز پیام نور صادر شد
مجوز جذب دانشجوی ارشد در ۱۶مرکز پیام نور صادر شد

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور گفت: مجوز پذیرش دانشجو در ۲۳۰ رشته تحصیلی جدید در مقطع کارشناسی و ۱۲۳ رشته در مقطع کارشناسی ارشد گرفته شد.

 

به گزارش پایگاه علم و پژوهش نیوز، به نقل از دانشگاه پیام نور، علی شجاعی فرد افزود: ساماندهی رشته‌های تحصیلی جدید بر اساس نیاز جامعه و همچنین با توجه به شرایط اقلیمی، جغرافیایی و صنعتی بودن استان‌ها در دانشگاه در حال پیگیری و اجراست.

وی ادامه داد: با تکیه بر شعار تحقق عدالت آموزشی این دانشگاه، برای اولین بار در ۱۶ مرکز دانشگاهی پیام نور رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد دایر می‌شود.

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور افزود: با دستور، پیگیری و رایزنی‌های اثربخش رئیس دانشگاه و همچنین مشاور دانشگاه و نیز طی مکاتبات متعدد با شورای گسترش وزارت علوم تحقیقات و فناوری برای کسب مجوز رشته‌های مورد نظر، و با پیگیری‌های فراوان مجوز تمام رشته‌های مورد تقاضا کسب شد و در رشته‌های جدید از مهر امسال دانشجو پذیرش می‌شود.

شجاعی فرد گفت: مجوز پذیرش دانشجو در ۲۳۰ رشته تحصیلی جدید در مقطع کارشناسی و ۱۲۳ رشته در مقطع کارشناسی ارشد گرفته شده و این گام بلندی است، زیرا دانشجویانی که در دانشگاه پیام نور تحصیل می‌کنند، آینده شغلی آن‌ها تضمین می‌شود و این رشته‌ها بازار کار دارند.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
هدر سایت
انتشارات چتر اندیشه
پایگاه خبری علم و پژوهش نیوز
آخرین اخبار