menusearch
elmopazhoheshnews.ir

فعالیت آموزشی دانشگاه‌ها از امروز آغاز شد

جستجو
چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۲:۴۷:۴۸
۱۴۰۲/۷/۳ دوشنبه
(0)
(0)
فعالیت آموزشی دانشگاه‌ها از امروز آغاز شد
فعالیت آموزشی دانشگاه‌ها از امروز آغاز شد

دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور از امروز سوم مهر سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ را به صورت رسمی آغاز می‌کنند و دانشجویان ورودی جدید هم باید تا هفته سوم مهر ماه منتظر آغاز سال تحصیلی خود باشند.

 

به گزارش پایگاه علم و پژوهش نیوز، در حالی امسال دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی وارد دومین سال آموزش حضوری خود پس از کرونا می‌شوند که به نظر می‌رسد مشکلات آموزشی و صنفی دانشگاه ها برای پذیرش مجدد حضوری تا حدودی برطرف شده و آمادگی بیشتری برای بازگشایی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی وجود دارد و بر اساس اعلام وزارت علوم کلاس های آموزشی دانشگاه ها به صورت حضوری برگزار می‌شود.

در همین رابطه محمدعلی زلفی‌گل در حاشیه اجلاس رؤسای دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور در جمع خبرنگاران در مورد آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ گفت: با توجه به اینکه روز شنبه اول مهر است و روز یکشنبه دوم مهر هم سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) تعطیلی رسمی است، سال تحصیلی دانشگاه‌ها از سوم مهرماه آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: البته برای ورودی‌های جدید دوره کارشناسی به‌دلیل اینکه دانشجو معلمانی که از طریق آموزش و پرورش قرار است، پذیرفته شوند، چند برابراضافه می‌شوند و موضوع صلاحیت‌های علمی و مصاحبه علمی و گزینش آن‌ها مطرح است، مجبور بودیم فرصتی به آن‌ها بدهیم تا آموزش‌وپرورش اقدامات لازم را انجام دهد.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
هدر سایت
انتشارات چتر اندیشه
پایگاه خبری علم و پژوهش نیوز
آخرین اخبار