menusearch
elmopazhoheshnews.ir

فرآیند داوری بخش پژوهشی رویداد گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد

جستجو
دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷:۴۹:۵۶
۱۴۰۱/۱/۱۰ چهارشنبه
(0)
(0)
فرآیند داوری بخش پژوهشی رویداد گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد
فرآیند داوری بخش پژوهشی رویداد گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد

به گزارش پایگاه علم و پژوهش نیوز و به نقل از خبرگزاری آنا، عبدالله محمدی، مدیرکل شبکه پژوهشی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی از شروع فرآیند داوری بخش گروه‌های پژوهشی و زیرساخت در سازمان مرکزی خبر داد.

رئیس کمیته گروه پژوهشی و زیرساخت رویداد، با اعلام این خبر عنوان کرد: تا آخرین روز کاری سال ۱۴۰۰ واحدهای دانشگاهی فرصت ثبت اطلاعات در سامانه رویداد (به نشانی azadtech.iau.ir) را داشتند که بر این اساس در حوزه‌های مختلف ۸ گانه رویداد، شامل کشاورزی و صنایع غذایی و تبدیلی، دارو و تجهیزات پزشکی و فراسودمندها، محصول شیمیایی، ماشین آلات و تجهیزات فناورانه، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال، صنایع خلاق، فرهنگی و هنری و گردشگری، فناوری آب و محیط زیست و نساجی، چرم و فناوری‌های مرتبط بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ هسته پژوهشی،گروه پژوهشی، هسته آزمایشگاهی و زیرساخت ثبت شده است.

محمدی افزود: پس از ثبت اطلاعات و انجام دو مرحله داوری در واحدهای دانشگاهی و استان‌ها، به‌منظور ارزیابی این اثرها در سطح سازمان مرکزی، دو تیم مختلف داوری در دو بخش گروه‌های پژوهشی و زیرساخت تشکیل شده است. این تیم‌ها علاوه‌بر داوری پرونده‌های ثبت شده، مسئولیت تعریف الگوی مناسب برای ارایه در زمان برگزاری رویداد را داشته و در اردیبهشت ماه نسبت به آموزش گروه‌های پژوهشی و زیرساخت اقدام خواهند کرد. در بخش آموزش نیز بر نحوه پرورش ایده‌ها و شکل ارایه آن به صندوق‌های پژوهش و فناوری، صنایع و سازمان‌ها به‌منظور کسب حمایت‌ تاکید خواهد شد.

این مقام مسئول در نهایت از همه روسای شورای پژوهش و فناوری استانی و همچنین روسای مراکز خدمات آزمایشگاهی وکارگاهی استان‌ها خواست با توجه به امکان ویرایش داده‌ها مجدد پرونده‌های ثبت شده را بررسی کرده و نواقص احتمالی را رفع کنند. بدیهی است با توجه به تاکید اصلی رویداد بر کیفیت تیم‌ها، پرونده‌های ناقص درصورت عدم تکمیل و عدم امکان اصلاح رد خواهد شد زیرا تمام تلاش تیم داوری، انتخاب بهترین ایده‌ها متناسب با نیاز جامعه و کاربردی بودن آن خواهد بود.

همچنین، رویداد گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی به‌منظور معرفی و ارائه تجهیزات، محصولات، دستاوردها و فعالیت‌های حوزه فناوری و نوآوری دانشگاه در سطح ملی، با شعار هزار گروه پژوهشی و زیرساخت، هزار ایده و استارت‌آپ و هزار شرکت فناور و خلاق، از تاریخ ۸ تا ۱۱ خرداد ماه سال جاری در مصلی تهران برگزار خواهد شد.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
هدر سایت
انتشارات چتر اندیشه
پایگاه خبری علم و پژوهش نیوز
آخرین اخبار