menusearch
elmopazhoheshnews.ir

راهنمای استفاده از سامانه آموزشیار

جستجو
شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۴:۳۲:۱۳
۱۴۰۰/۱۰/۱۱ شنبه
(1)
(0)
راهنمای استفاده از سامانه آموزشیار
راهنمای استفاده از سامانه آموزشیار

سامانه آموزشیار برای دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد طراحی و راه اندازی شده است و تمام امور مربوط به دانشگاه را از قبیل پرداخت شهریه، انتخاب واحد، دریافت کارت ورود به جلسه، اعتراص به نمرات و … را از طریق این سامانه قابل پیگیری است.

 

به گزارش پایگاه علم و پژوهش نیوز، سامانه آموزشیار برای دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد طراحی و راه اندازی شده است و تمام امور مربوط به دانشگاه را از قبیل پرداخت شهریه، انتخاب واحد، دریافت کارت ورود به جلسه، اعتراص به نمرات و … را از طریق این سامانه قابل پیگیری است. با توجه به اینکه اکثر دانشجویان مخصوصا نو دانشجویان از نحوه ورود به سامانه آموزشیار اطلاعی ندارند، این مطلب به راهنمای ورود و استفاده از سامانه آموزشیار اختصاص داده ایم تا پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشیم.

آدرس اینترنتی سامانه هوشمند مديريت يکپارچه امور آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی، edu.iau.ac.ir است که امکانات گسترده ای دارد. دانشجویان دانشگاه آزاد از طریق این سامانه می‌توانند شهریه پرداخت کنند، انتخاب واحد انجام دهند، کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت نمایند، به نمرات خود اعتراض کنند، ترمیم انتخاب واحد انجام دهند و …. و بسیاری از مشکلاتی که سامانه سیدا داشت، در این سامانه حل شده است.

 

 

فیلم راهنمای استفاده از سامانه آموزشیار

 

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
هدر سایت
انتشارات چتر اندیشه
پایگاه خبری علم و پژوهش نیوز
آخرین اخبار