menusearch
elmopazhoheshnews.ir

ثبت نام ۸۱ هزار نفر در تکمیل ظرفیت رشته‌های بدون کنکور

جستجو
شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۳:۲۶:۳۵
۱۴۰۲/۱۱/۱۰ سه شنبه
(0)
(0)
ثبت نام ۸۱ هزار نفر در تکمیل ظرفیت رشته‌های بدون کنکور
ثبت نام ۸۱ هزار نفر در تکمیل ظرفیت رشته‌های بدون کنکور

مشاور رییس سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام و انتخاب رشته بیش از ۸۱ هزار نفر در مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش با سوابق تحصیلی سراسری بهمن ماه سال ۱۴۰۲ خبر داد.

 

به گزارش پایگاه علم و پژوهش نیوز، علیرضا کریمیان، مشاور سازمان سنجش گفت: مرحله تکمیل ظرفیت برای رشته محل‌های پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۴۰۲ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی از ۳ بهمن آغاز شده و با توجه به تمدید صورت گرفته، این مهلت ساعت ۲۴ امروز ۱۰ بهمن ماه پایان می‌یابد و این مهلت تمدید نخواهد شد.

وی افزود: تاکنون بیش از ۸۱ هزار نفر در مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش با سوابق تحصیلی سراسری بهمن ماه سال ۱۴۰۲ نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کرده اند.

مشاور رییس سازمان سنجش آموزش کشور افزود: پذیرش در این مرحله برای ظرفیت‌های خالی مانده رشته محل‌هایی که در مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۴۰۲ تکمیل نشده است بر اساس سوابق تحصیلی (معدل دیپلم) برای نوبت بهمن ماه صورت می‌پذیرد.

دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب‌رشته حاوی شرایط و ضوابط پذیرش این دوره از امروز سوم بهمن ماه از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قابل دسترس است و متقاضیان کد رشته محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی باید برای ثبت‌نام به سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.iau.ir مراجعه کنند.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
هدر سایت
انتشارات چتر اندیشه
پایگاه خبری علم و پژوهش نیوز
آخرین اخبار