menusearch
elmopazhoheshnews.ir

تمدید مهلت ثبت‌نام مدارس برای دانش‌آموزان اتباع

جستجو
دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸:۱۵:۳۳
۱۴۰۲/۶/۱۶ پنج شنبه
(0)
(0)
تمدید مهلت ثبت‌نام مدارس برای دانش‌آموزان اتباع
تمدید مهلت ثبت‌نام مدارس برای دانش‌آموزان اتباع

ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع و مهاجران خارجی تمدید شد.

 

به گزارش پایگاه علم و پژوهش نیوز، ثبت‌نام مدرسه دانش‌آموزان اتباع غیر ایرانی که از ۲۱ مرداد آغاز شده بود و تا روز گذشته ادامه داشت، برای دومین بار و به مدت پنج روز دیگر تمدید شد.

بر این اساس این دانش آموزان از امروز پنجشنبه ۱۶ شهریور تا دوشنبه ۲۰ شهریورماه مهلت دارند ثبت‌نام خود در سامانه «سهما» نهایی کنند.

طبق شیوه‌نامه تحصیلی سال ۱۴۰۳ـ۱۴۰۲، مدارس فقط مجاز به ثبت‌نام آن دست از دانش آموزان اتباع غیر ایرانی هستند که در سامانه «سهما» درخواست خود را ثبت کرده باشند.

دانش آموزان اتباع غیر ایرانی ابتدا باید با به سامانه «سهما» به آدرس irmigrationorg.ir وارد و سپس در پنجره واحد خدمات آموزش‌وپرورش به نشانی my.medu.ir آمار و اطلاعات خود را ثبت کنند.

امسال ثبت‌نام دانش آموزان اتباع غیر ایرانی منوط به حضور مجاز یا غیرمجاز آن‌ها در ایران نیست و از این رو دانش آموزان اتباعی که غیرقانونی در کشور هستند نیز می‌توانند با مراجعه به سامانه «سهما» وزارت کشور برای ثبت‌نام در مدرسه اقدام کنند.

البته برای ثبت‌نام در سامانه «سهما» متقاضیان باید یکی از شناسه‌های یکتا، فراگیر یا فیدا را داشته باشند و اگر فاقد این شناسه‌ها هستند، ابتدا باید در این سامانه پیش ثبت‌نام را انجام داده و سپس با مراجعه به یکی از دفاتر کفالت «کد یکتا» را دریافت و مجدداً برای ثبت‌نام نهایی وارد «سهما» شوند.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
هدر سایت
انتشارات چتر اندیشه
پایگاه خبری علم و پژوهش نیوز
آخرین اخبار