menusearch
elmopazhoheshnews.ir

تجلیل از دانش آموزان و معلمان پژوهنده در هفته پژوهش

جستجو
جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۲۱:۴:۵۷
۱۴۰۲/۹/۱۳ دوشنبه
(0)
(0)
تجلیل از دانش آموزان و معلمان پژوهنده در هفته پژوهش
تجلیل از دانش آموزان و معلمان پژوهنده در هفته پژوهش

رئیس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش به تشریح فعالیت‌های این پژوهشگاه و برنامه‌های هفته پژوهش پرداخت.

 

به گزارش پایگاه علم و پژوهش نیوز، علی محبی رئیس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش در نشست خبری که امروز در این پژوهشگاه برگزار شد به ارائه فعالیت‌ها و اقدامات پژوهشگاه و برنامه‌های هفته پژوهش پرداخت.

محبی در این نشست اظهار کرد: بزرگترین مشکل در کشور از سال‌های دور این است که مدیران، اقداماتی را بدون تفکر و پژوهش انجام می‌دهند و محققان هم پژوهش‌هایی را انجام می‌دهند که در میدان عمل، کاربرد ندارد.

وی با بیان اینکه پیشرفت علم و تکنولوژی به حدی است که اهمیت تحقیق و پژوهش را در عرصه تعلیم و تربیت دوچندان می‌کند، افزود: هدف اصلی از هفته پژوهش در وزارت آموزش و پرورش، ترویج و توسعه فرهنگ پژوهش در بین مدیران، معرفی دستاورد‌های پژوهشی برگزیده به عنوان الگو برای سایران و تجلیل از پدیدآورندگان آثار برگزیده است.

رئیس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش با بیان اینکه شعار هفته پژوهش امسال، «پژوهش و فناوری پیشران آموزش و پرورش تحول آفرین و تمدن‌ساز»، انتخاب شده است، گفت: هفته پژوهش به ۲ هفته افزایش یافته است و این هفته شاهد هفته پژوهش در استان‌ها هستیم و در هفته آینده برنامه‌های ملی در تهران اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: یکشنبه ۱۹ آذر برنامه‌های‌مان آغاز می‌شود و در این روز در اردوگاه شهید باهنر مراسمی برای تجلیل از دانش‌آموزان خلاق و معلمان پژوهنده با حضور وزیر علوم و وزیر آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.

محبی با اشاره به اینکه در روز یکشنبه در مراسم نمادین روز پژوهش در ۹ محور از افراد تقدیر خواهد شد، درباره افرادی که از آن‌ها تقدیر می‌شود، گفت: دانش‌آموزان پژوهشگر و فناور، معلمان پژوهنده یعنی افرادی که بر روی مسأله و مشکل مدرسه و کلاس درس خود پژوهش و اقدام انجام می‌دهند که امسال ۵۰ هزار معلم پژوهنده با یکدیگر رقابت می‌کنند، پژوهشگران و فناوران فرهنگی، معرفی طرح‌های پژوهشی برگزیده، تقدیر از پایان‌نامه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری که در زمینه تعلیم و تربیت کار کرده‌اند، تجلیل از دانشجومعلمان پژوهشگر، پژوهش‌سرا‌های دانش‌آموز برتر و در نهایت مدیران و کارشناسانی که حامی پژوهش هستند و بستر کار پژوهش را فراهم می‌کنند، در این مراسم تقدیر خواهند شد.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
هدر سایت
انتشارات چتر اندیشه
پایگاه خبری علم و پژوهش نیوز
آخرین اخبار