menusearch
elmopazhoheshnews.ir

برنامه آزمون نهایی پایه دوازدهم ابلاغ شد

جستجو
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۲:۴:۲۱
۱۴۰۲/۱/۱۹ شنبه
(0)
(0)
برنامه آزمون نهایی پایه دوازدهم ابلاغ شد
برنامه آزمون نهایی پایه دوازدهم ابلاغ شد

برنامه آزمون نهایی پایه دوازدهم روزانه، بزرگسال، آموزش از راه دور و داوطلب آزاد رشته‌های شاخه نظری دوره دوم آموزش متوسطه ابلاغ شد.

 

به گزارش پایگاه علم و پژوهش نیوز و به نقل از معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، برنامه آزمون نهایی پایه دوازدهم روزانه، بزرگسال، آموزش از راه دور و داوطلب آزاد رشته‌های شاخه نظری دوره دوم آموزش متوسطه، متقاضیان ایجاد سابق تحصیلی و ترمیم نمره و برنامه آزمون هماهنگ دروس پایه‌های دهم و یازدهم مدارس روزانه در نوبت خرداد ماه سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ به شماره ۴۶۰/۴۸۹ در تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ به استان‌ها ابلاغ شد.

یکی از نکات مهم و قابل توجه در بخشنامه مذکور ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره برای هنرجویان علاقمند شرکت در آزمون کنکور سراسری به ویژه گروه آزمایشی هنر است.

همچنین لازم به ذکر است نمره امتحانی دروس نهایی هنرجویانی که در آزمون ایجاد سابقه شرکت می‌کنند در صورت اعلام تمایل ذی‌نفعان قبل از خرداد به مدرسه، به جای نمره آزمون داخلی آنان در دروس مذکور منظور می‌شود؛ بنابراین برای جلوگیری از تضییع حق هنرجویان هنرستانی، اطلاع رسانی لازم و دقیق به متقاضیان به نحو مطلوب صورت پذیرد.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
هدر سایت
انتشارات چتر اندیشه
پایگاه خبری علم و پژوهش نیوز
آخرین اخبار