menusearch
elmopazhoheshnews.ir

اولین همایش بین‌المللی اوقات فراغت برگزار می‌شود

جستجو
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۲:۳۷:۳۲
۱۴۰۱/۲/۲۱ چهارشنبه
(0)
(0)
اولین همایش بین‌المللی اوقات فراغت برگزار می‌شود
اولین همایش بین‌المللی اوقات فراغت برگزار می‌شود

دومین همایش ملی و اولین همایش بین‌المللی اوقات فراغت با شعار "محرومیت‌زدایی با توسعه ورزش تربیتی و سبک زندگی سالم" در تاریخ ۲۸ و ۲۹ اردیبهشتماه ۱۴۰۱ به صورت نیمه مجازی برگزار می‌شود.

 

به گزارش پایگاه علم و پژوهش نیوز، این همایش با شعار "محرومیت‌زدایی با توسعه ورزش تربیتی و سبک زندگی سالم"، توسط دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) با میزبانی مشترک دانشگاه‌های رازی کرمانشاه و هنر تهران و با همکاری پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی در تاریخ ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ به‌صورت نیمه مجازی با حضور بیش از ۴۵ عضو هیات علمی و صاحب نظران حوزه علوم ورزشی، از دانشگاه‌های سراسر کشور در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

مدیریت و برنامه‌ریزی در اوقات فراغت؛ سبک زندگی و غنی‌سازی آن در جامعه با ترویج اوقات فراغت ورزشی؛ مطالعات مبانی اسلامی و دینی در اوقات فراغت؛ جامعه‌شناسی و مطالعات فرهنگی (فلسفه و تاریخ) اوقات فراغت؛ روانشناسی (سواد حرکتی و ورزش) درگذران اوقات فراغت؛ مطالعات حقوق و اخلاق در اوقات فراغت ورزشی، محورهای برگزاری این همایش ملی بین‌المللی اعلام شده است.

براساس اعلام روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دومین همایش ملی بین‌المللی اوقات فراغت می‌توانند به نشانی اینترنتی leisurecongress.imamreza.ac.ir مراجعه کنند.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
هدر سایت
انتشارات چتر اندیشه
پایگاه خبری علم و پژوهش نیوز
آخرین اخبار