menusearch
elmopazhoheshnews.ir

اولین جشنواره ملی سلامت دانشجویان کشور برگزار می‌شود

جستجو
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸:۱۳:۲۸
۱۴۰۱/۲/۲۶ دوشنبه
(0)
(0)
اولین جشنواره ملی سلامت دانشجویان کشور برگزار می‌شود
اولین جشنواره ملی سلامت دانشجویان کشور برگزار می‌شود

دبیرخانه دائمی جشنواره ملی سلامت دانشجویان، به ریاست دکتر ابراهیم نعیمی و دبیری جمال الدین راحمی در سازمان امور دانشجویان فعالیت خود را آغاز کرد.

 

به گزارش پایگاه علم و پژوهش نیوز و به نقل از خبرگزاری دانشجو، دبیرخانه دائمی جشنواره ملی سلامت دانشجویان، به ریاست دکتر ابراهیم نعیمی و دبیری جمال الدین راحمی در سازمان امور دانشجویان فعالیت خود را آغاز کرد.


جشنواره ملی سلامت دانشجویان، با تشکیل جلسات شورای سیاستگذاری و کمیته‌های علمی، محور‌های اصلی خود را در چهار بخش کلی
- سلامت و سبک زندگی
- سلامت و دانشگاه
- سلامت و فناوری
- سلامت و آینده پژوهی، اعلام نمود.


دبیر اولین جشنواره ملی سلامت دانشجویان، با اشاره به اهمیت پرداختن به موضوع سلامت در جامعه دانشجویی، پس از بازگشایی دانشگاه‌ها و شرایط پساکرونا، بر ضرورت مشارکت دانشجویان، جامعه دانشگاهی، دستگاه‌های اجرایی و رسانه‌ها در جهت بهبود و ارتقاء سواد سلامت دانشجویان، تاکید کرد و از همه دانشجویان کشور برای حضور و مشارکت در این جشنواره، دعوت به عمل آورد.
راحمی با بیان اینکه، جشنواره ملی سلامت دانشجویان، در دانشگاه‌های سراسر کشور، با مشارکت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی و با حمایت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان صدا و سیما، وزارت ورزش و جوانان، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری تهران، از سوم خرداد، لغایت چهاردهم آذرماه سال جاری، برگزار خواهد شد، شعار این جشنواره را " حال خوب دانشجویی " اعلام کرد.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
هدر سایت
انتشارات چتر اندیشه
پایگاه خبری علم و پژوهش نیوز
آخرین اخبار