menusearch
elmopazhoheshnews.ir

اعلام فراخوان شناسایی محصولات فناورانه دانشگاه تهران

جستجو
دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۳:۱۷:۴۹
۱۴۰۲/۵/۷ شنبه
(0)
(0)
اعلام فراخوان شناسایی محصولات فناورانه دانشگاه تهران
اعلام فراخوان شناسایی محصولات فناورانه دانشگاه تهران

سازمان توسعه و سرمایه‌گذاری دانشگاه تهران از محصولات فناورانه دانشجویان، اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه تهران حمایت می‌کند.

 

به گزارش پایگاه علم و پژوهش نیوز و به نقل از دانشگاه تهران، اداره‌کل سرمایه‌گذاری و تجاری‌سازی دانش‌بنیان دانشگاه تهران در راستای برگزاری اولین رویداد فرصت‌های سرمایه‌گذاری، اقدام به صدور فراخوان شناسایی محصولات فناورانه در سطح دانشگاه تهران نموده است.

دانشجویان، اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه تهران، مخاطبین این فراخوان هستند که تا پایان دهم مرداد ماه ۱۴۰۲ مهلت دارند نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام و بارگذاری آن اقدام کنند.

دسترسی به فرم ثبت‌نام و درگاه بارگذاری این فرم، از طریق کلیک بر روی اینجا حاصل می‌شود.

اطلاعات فناوری بکار برده شده در طراحی و تولید محصول، جنبه نوآورانه محصول، ظرفیت بالقوه تولید، پیش‌بینی ظرفیت بالفعل تولید، مواد اولیه مورد نیاز و محل تأمین مواد اولیه محصول و همچنین حوزه کاربری محصول اعم از صنعتی، آزمایشگاهی، مواد غذایی، دارویی و ... در فرم ثبت‌نام قید می‌شود.

مؤلفه‌های تحلیل بازار محصول شامل قیمت منطقه‌ای/جهانی محصول، میزان مصرف محصول در سال، بازار هدف محصول، میزان صادرات، میزان واردات و اسامی رقبا و همچنین تحلیل‌های اقتصادی شامل میزان اشتغال‌زایی، هزینه تمام‌شده، قیمت فروش محصول، کل فروش سالیانه، سرمایه ثابت، سرمایه در گردش، کل سرمایه، تسهیلات، نقطه سر به سر، دوره برگشت سرمایه، نرخ بازده داخلی IRR و خالص ارزش فعلی پروژه NPV از دیگر اطلاعاتی است که در لازم است در فرم ثبت‌نام قید شود.

دانشجویان، اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه تهران که دارای محصولی فناورانه هستند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیازمند گفتگو با کارشناسان سازمان توسعه و سرمایه‌گذاری دانشگاه تهران می‌باشند، می‌توانند با شماره‌های ۸۸۹۸۴۶۴۶ و ۸۸۹۶۱۴۷۶ و ۸۸۳۹۰۴۸۱ تماس حاصل نمایند.

 

اعلام فراخوان شناسایی محصولات فناورانه دانشگاه تهران

 
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
هدر سایت
انتشارات چتر اندیشه
پایگاه خبری علم و پژوهش نیوز
آخرین اخبار