menusearch
elmopazhoheshnews.ir

آغاز ثبت‌نام المپیاد ورزش‌های فناورانه از اول اسفندماه

جستجو
دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۵:۴:۱۳
۱۴۰۲/۱۱/۵ پنج شنبه
(0)
(0)
آغاز ثبت‌نام المپیاد ورزش‌های فناورانه از اول اسفندماه
آغاز ثبت‌نام المپیاد ورزش‌های فناورانه از اول اسفندماه

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: ثبت‌نام المپیاد ورزش‌های فناورانه از اول اسفندماه آغاز می‌شود.

 

به گزارش پایگاه علم و پژوهش نیوز، هاشم داداش پور رئیس سازمان امور دانشجویان در نشست تخصصی دانشجویی در حاشیه اجلاس روسای دانشگاه ها در دانشگاه فردوسی مشهد گفت: یین نامه دانشجویان سرآمد ابلاغ شده و سامانه آن نیز به زودی راه‌اندازی می‌شود، انتظار داریم دانشگاه ها ۲ تا ۵ درصد دانشجویان خود را به عنوان سرآمد معرفی کنند.

داداش پور افزود: دانشجویان نمونه ملی از سال آینده از میان دانشجویان سرآمد انتخاب می‌شوند و هدف این است تا می‌توانیم موضوع دانشجوی سرآمد را فراگیر کنیم.

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: المپیادهای مختلفی هم طراحی کردیم، ثبت نام المپیاد ورزش های فناورانه از اول اسفند آغاز می‌شود، با این المپیاد توجه به حوزه فناوری را نشان دادیم و این المپیاد را در ۳ حوزه را تعریف کردیم؛ ورزش های رباتیک، ورزش های دیجیتال و نوآوری و فناوری در حوزه ورزش‌.

وی ادامه داد: در این المپیاد تاکید داریم فناوری باید توسط دانشجویان خلق شود و در خدمت ورزش باشد. این المپیاد در قدم اول در استان ها خواهد بود و در قدم دوم در سطح ملی. دانشگاه میزبان هم دانشگاه مادر هر استان است.

داداش پور درباره بازی های همبستگی ورزش دانشجویان کشورهای اسلامی نیز گفت: از طریق این بازی ها می‌خواهیم معرف دانشجویان کشور باشیم و اتصالی بین کشورهای اسلامی برقرار کنیم. همچنین از فرصت جذب دانشجویان خارجی نیز استفاده کنیم، المپیاد ورزش قهرمانی نیز سال آینده در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
هدر سایت
انتشارات چتر اندیشه
پایگاه خبری علم و پژوهش نیوز
آخرین اخبار