menusearch
elmopazhoheshnews.ir

آغاز المپیاد‌های علمی دانش‌آموزی از امروز

جستجو
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸:۵۲:۴۵
۱۴۰۱/۱۱/۱ شنبه
(0)
(0)
آغاز المپیاد‌های علمی دانش‌آموزی از امروز
آغاز المپیاد‌های علمی دانش‌آموزی از امروز

آزمون مرحله اول المپیاد‌های علمی دانش‌آموزی از امروز آغاز می‌شود.

 

به گزارش پایگاه علم و پژوهش نیوز، آزمون مرحله اول المپیاد‌های علمی دانش‌آموزی، از ساعت ۹ صبح امروز آغاز می‌شود.
ساعت ۹ صبح امروز آزمون المپیاد کامپیوتر و ساعت ۱۴ آزمون المپیاد‌های جغرافیا و علوم زمین برگزار می‌شود؛ المپیاد شیمی و تفکر و کارآفرینی در روز یکشنبه دوم بهمن، المپیاد نجوم و اختر فیزیک، سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در روز دوشنبه سوم بهمن برگزار می‌شود.
المپیاد فیزیک و سواد رسانه‌ای در روز سه شنبه چهارم بهمن المپیاد ریاضی و اقتصاد مدیریت در روز چهارشنبه پنجم بهمن، المپیاد ادبی و علوم و فناوری در روز پنج‌شنبه ششم بهمن و المپیاد زیست‌شناسی در روز جمعه هفتم بهمن برگزار خواهد شد.
این آزمون‌ها در حوزه‌های داخل و خارج از کشور به صورت همزمان برای دانش‌آموزان پایه‌های دهم و یازدهم برگزار و اسامی پذیرفته‌شدگان مرحله اول برای شرکت در آزمون مرحله دوم به صورت مکتوب به اداره کل آموزش و پرورش استان و مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور ارسال می‌شود.
بر اساس دستورالعمل ارسالی به استان‌ها تمام دانش‌آموزان پایه‌های دهم و یازدهم مجاز به شرکت در رشته‌های المپیاد‌های علمی هستند و در رشته علوم و فناوری نانو دانش‌آموزان پایه دوازدهم همه رشته‌ها نیز مجاز به شرکت در این آزمون هستند، اما در المپیاد علمی «علوم زمین» فقط رشته‌های ریاضی فیزیک، علوم تجربی و فنی‌وحرفه‌ای و در المپیاد علمی «جغرافیا» فقط رشته‌های ادبیات و علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی مجاز به شرکت هستند.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
هدر سایت
انتشارات چتر اندیشه
پایگاه خبری علم و پژوهش نیوز
آخرین اخبار