menusearch
elmopazhoheshnews.ir

آشنایی با فرصت‌های شغلی هوش مصنوعی در بازارهای جهانی

جستجو
دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۴:۵۶:۵۹
۱۴۰۲/۵/۲۳ دوشنبه
(0)
(0)
آشنایی با فرصت‌های شغلی هوش مصنوعی در بازارهای جهانی
آشنایی با فرصت‌های شغلی هوش مصنوعی در بازارهای جهانی

هوش مصنوعی فرصت‌های شغلی بسیار زیادی را برای دانشجویان هنر، مدیریت و کسب و کار فراهم کرده است.

 

به گزارش پایگاه علم و پژوهش نیوز و به نقل از خبرگزاری آنا، هوش مصنوعی به بخشی از یادگیری‌های هر روزه ما تبدیل شده است. از هوش مصنوعی در انواع لوازم هوشمند مانند برای انجام کارهای مختلف از تشخیص چهره گرفته تا، مسیریابی، چت بات، دستیارهای صوتی و بسیاری فعالیت‌های دیگر استفاده می‌شود.

هوش مصنوعی همچنین فرصت‌های شغلی بسیار زیادی را نه تنها برای دانشجوهای علوم کامپیوتر و مهندسی، بلکه برای بچه‌های هنر و مدیریت و کسب و کار فراهم آورده است. تنها کاری که این دانشجوها باید انجام دهند دریافت آموزش مناسب برای کار با ابزارهای هوش مصنوعی است و بعد از آن می‌توانند در آن حوزه ضمن کار کردن با هوش مصنوعی مشغول شوند. افرادی که می‌خواهند در زمینه هوش مصنوعی فعالیت کنند باید در زمینه برنامه بازاریابی دیجیتال با چت جی‌پی‌تی (chatGPT) و جدیدترین ابزارهای هوش مصنوعی آموزش ببینند. مدت این دوره آموزشی سه ماهه است و افرادی که در این زمینه آموزش می‌بینند صد درصد جذب بازار کار می‌شوند. در این حوزه شغل هایی وجود دارد که افراد برای انجامشان باید اطلاعات کافی درباره هوش مصنوعی داشته باشند.

مشاغل در رابطه با هوش مصنوعی

به گزارش سایت بیزینس اینسایدر، یک مرد ۲۳ ساله به نام لنس جانک در عرض تنها سه ماه یک میلیون دلار درآمد کسب کرد. کار او آموزش دوره‌های پیشرفته کار با چت جی‌پی‌تی برای افراد مبتدی بوده است.

همچنین نتفلیکس یک مدیر هوش مصنوعی را با حقوق سالیانه نهصدهزار دلار استخدام می‌کند یا یک فرد هندی به نام آبیشک میشرا بعد از طی دوره بازاریابی دیجیتال در شرکت یونیفاید تکنولوژی استخدام و درآمد بالایی را کسب می‌کند.

 

دوره‌های مرتبط با هوش مصنوعی:

مشاور هوش مصنوعی

مدیر بسترهای اختصاصی برای صرافی‌های غیرمتمرکز (SEI)

مدیر رسانه‌های اجتماعی

بازاریابی محتوا

توسعه‌دهنده هوش مصنوعی

مهندس زیرساخت‌های هوش مصنوعی

مهندس فناوری‌های هوش مصنوعی

تحلیلگر فرایند کسب و کار

کارشناس‌های سیستم پرداخت بابت هر کلیک (PPC)

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
هدر سایت
انتشارات چتر اندیشه
پایگاه خبری علم و پژوهش نیوز
آخرین اخبار