menusearch
elmopazhoheshnews.ir

آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها از نیمه دوم شهریور

جستجو
دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ | ۲۲:۳۵:۱۶
۱۴۰۳/۶/۸ پنج شنبه
(0)
(0)
آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها از نیمه دوم شهریور
 آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها از نیمه دوم شهریور

معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان گفت: آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی دانشگاه‌ها در نیمه دوم شهریور ماه انجام می‌شود.

 

به گزارش پایگاه علم و پژوهش نیوز، ابراهیم نعیمی معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان در حاشیه اولین نشست رؤسای ادارات تغذیه و سرا‌های دانشجویی گفت: این نشست از امروز هشتم شهریوره ماه به میزبانی دانشگاه لرستان آغاز شده است و تا فردا نهم شهریورماه ادامه خواهد داشت.
وی در خصوص ضرورت برگزاری این نشست تصریح کرد: آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی دانشگاه‌ها در نیمه دوم شهریور ماه انجام می‌شود و جمعیت بالغ بر ۸۰۰ هزار نفره دانشگاه‌های وزارت علوم سال تحصیلی جدید خود را آغاز می‌کنند.
دکتر نعیمی افزود: آماده سازی خوابگاه و سلف برای حضور دانشجویان و بررسی چالش‌های احتمالی و آئین نامه‌های جامع اسکان و تغذیه در این نشست انجام خواهد شد.
معاون امور دانشجویان داخل تصریح کرد: نظام مسائلی که دانشگاه‌ها با آن مواجه هستند متناسب با شرایط باید با هماهنگی با سازمان امور دانشجویان وزارت علوم به رفع آنها بپردازند تا با کیفیت مناسب پذیرای دانشجویان عزیز باشند.
دکتر نعیمی اظهار کرد: در این نشست سعی شده است متناسب با این نظام مسائل در حوزه سرا‌های دانشجویی، تغذیه، بهداشت و سلامت و نحوه تعامل موثر با دانشجویان دوره‌هایی را برای توانمندسازی و ارتقاء همکاران محترم در دانشگاه‌ها برگزار کنیم تا این عزیزان با آمادگی کامل در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنند و دانشگاه را برای پذیرش مطلوب دانشجویان مهیا سازند.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر